Михайлівська громада
Полтавська область, Полтавський район

Додаток 2

Дата: 27.05.2025 09:09
Кількість переглядів: 30

Додаток 2

До Порядок організації

та проведення визначення потреб

населенняМихайлівської сільської

територіальної громади у соціальних послугах.

 

Таблиця 2.1. Інформація щодо надавача соціальних послуг*

Розділ 1. Адресні дані

Зміст відомостей

Інформація

1

2

Найменування надавача соціальних послуг
(зазначається повна, а також скорочена назва (у разі наявності) юридичної особи)

Комунальний заклад Центр надання соціальних послуг Михайлівської сільської ради Полтавського району Полтавської області

Михайлівський ЦНСП

Форма власності (комунальна, державна, приватна)

Комунальна

Організаційно-правова форма

Комунальна організація (установа, заклад)

Підпорядкування (для надавачів державної/комунальної форми власності зазначається структурний підрозділ місцевої державної адміністрації / виконавчий орган місцевої ради чи територіальний підрозділ ЦОВВ, до сфери управління якого належить надавач)

Виконавчий комітет Михайлівської сільської ради Полтавського району Полтавської області

Регіон
(територія Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя)

Полтавська область

Район, територіальна громада

Полтавський

Населений пункт

с. Михайлівка

Вулиця, номер будинку

вул. Молодіжна, 17

Телефон/факс

0677475579

Електронна адреса

mih_tercentr@ukr.net

Сайт

 

Інший інформаційний ресурс надавача соціальних послуг (за наявності)

https://www.facebook.com/groups/579137853272993

Реєстраційний номер в Реєстрі надавачів та отримувачів соціальних послуг

 

Розділ 2. Загальні показники щодо надавача соціальних послуг

Зміствідомостей

Інформація

1

2

2.1. Загальні відомості про надавача соціальних послуг

Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

42124790

Графік роботи

Робочі дні - від понеділка до п’ятниці.

    Дні відпочинку - субота і неділя.

    Початок роботи: «08:00» годин, закінчення – «17:00хв.», в п’ятницю «15:45» годин.

    Перерва на обід: з «12:00» годин до  «12:45» годин.

Відокремлені структурні підрозділи надавача соціальних послуг (розташовані за іншою адресою)
(вказується у разі наявності)

-

Фактична адреса відокремленого структурного підрозділу
(зазначається фактична адреса кожного відокремленого структурного підрозділу (філії/відділення), за якою здійснюється безпосередня діяльність)

-

Кількість віддалених робочих місць, на яких працюють фахівці із соціальної роботи / кількість фахівців із соціальної роботи, які працюють на віддалених робочих місцях, осіб

-

Планова кількість отримувачів соціальних послуг на календарний рік, осіб

1000

Фактична кількість отримувачів соціальних послуг за звітний період (попередній календарний рік), осіб

835

2.2. Технічні характеристики будівлі та транспортних засобів надавача соціальних послуг

Загальна площа будівлі, що використовується для надання соціальних послуг, кв.м

67,3

Відповідність будівлі, в якій  надаються соціальні послуги, ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення» (так/ні/частково)

частково

Кількість транспортних  засобів для надання соціальних  послуг, з них:

 

автобус

 

Легковий автомобіль

 

мікроавтобус

1

мотоцикл

 

мопед/моторолер

 

велосипед

16

Кількість та види транспортних засобів для перевезення маломобільних груп

1 мікроавтобус «соціальне таксі»

 

2.3. Категорії осіб/сімей, яким надаються соціальні  послуги
(зазначити категорії отримувачів соціальних послуг)

Діти-сироти

Діти, позбавлені батьківського  піклування

Особи з інвалідністю

Діти з інвалідністю

Особи похилоговіку

Інші (зазначити) -  громадяни похилого віку, інваліди, хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, визнані такими в порядку, затвердженому МОЗ;

-  громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей - інвалідів, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю) якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий від встановленого прожиткового мінімуму для сім’ї;

-    діти, сім’ї та особи, що перебувають у складних життєвих обставинах, які об’єктивно порушують їх нормальну життєдіяльність, наслідки яких вони не можуть подолати самостійно, а саме:

1) діти - сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, особи які взяли на виховання дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

2) жінки, які народили дитину та мають намір відмовитись від неї;

3)  сім’ї внутрішньо переміщених осіб;

4)  сім’ї  учасників антитерористичної операції;

5)  сім’ї (особи), які постраждали від насилля та торгівлі людьми;

6)  особи з числа дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування (від 18 до 23 років);

7)  діти та особи з функціональними обмеженнями тощо;

8)  багатодітні  сім’ї;

9)  ліквідатори на ЧАЄС та  члени  їх  сімей;

10)  учасникибойовихдій;

11)  члени  сімейзагиблого  ветерана;

12) бездомні особи;

13) особам, яківідбувалипокарання у видіобмеженняволіабопозбавленняволі на певний строк, а такожосіб, до якихзастосованопробацію.

Виходячи з конкретних обставин, на підставі рішення сільської ради можуть бути прийняті і інші громадяни.

2.4. Перелік соціальних послуг, що надаються надавачем
(зазначаються назви соціальних послуг відповідно до Класифікатора соціальних послуг, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики Українивід 23 червня 2020 року № 429, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 липня 2020 року за № 643/34926)

- догляд вдома;

- натуральна допомога;

- підтримкасімей в складнихжиттєвихобставинах;

- соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування;

-  кризове та екстреневтручання;

- транспортні;

- послугафізичногосупроводуосіб з інвалідністю, якімаютьпорушення опорно-руховогоапарату та пересуваються на кріслахколісних, порушеннязору

- консультування;

- інформування;

- представництво інтетересів;

- денний догляд.

-     соціальнаадаптація;

-     денний догляд;

-     соціально – педагогічна послуга  університет ІІІ віку.

Крім того, відділення денного перебуванняможенадаватитакісоціальніпослуги:
        -     консультування;

-         представництвоінтересів;

-     соціальнапрофілактика;

-     посередництво (медіація).

 
 
 

Розділ 3. Кадрове забезпечення надавача соціальної  послуги

Персонал

Кількість штатних  одиниць

Кількість фахівців, залучених за договором підряду/
надання послуг

Згідно зі штатним розписом

зайнятих

1

2

3

4

Загальна кількість
(на кінець звітного року)

30,35

24.85

 

З них:

     

адміністративного персоналу
(в тому числі керівного складу)

4,5

4

 

обслуговуючого персоналу

0,85

0,85

 

працівників, які надають соціальні послуги, у тому числі:

     

Фахівець із соціальної роботи

1

1

 

Соціальний працівник

     

Соціальний робітник

19

17.5

 

практичний психолог / психолог/ психолог установи соціального захисту

1

0.5

 

педагог соціальний

0

0

 

вихователь

0

0

 

Помічник  вихователя

0

0

 

Вихователь соціальний по роботі з дітьми з інвалідністю

0

0

 

Асистент вихователя соціального по роботі з дітьми з інвалідністю

0

0

 

логопед

0

0

 

Вчитель спеціальної освіти
(вчитель-дефектолог)

0

0

 

фізичний терапевт

0

0

 

вчитель-реабілітолог

0

0

 

ерготерапевт

0

0

 

лікар-фізіотерапевт

0

0

 

лікар-невролог дитячий

0

0

 

лікар-психіатр дитячий

0

0

 

Лікар загальної практики – сімейний лікар

0

0

 

сестра медична (брат медичний)

0,1

0,1

 

Інші*

0

0

 

__________
* Вказати, якісаме, згідно з НаціональнимкласифікаторомУкраїни ДК 003:2010 «Класифікаторпрофесій», затвердженим наказом Держспоживстандартувід 28 липня 2010 року 
№ 327, та Випуском 80 «Соціальніпослуги» Довідникакваліфікаційних характеристик професійпрацівників, затвердженим наказом МіністерствасоціальноїполітикиУкраїни 29 березня 2017 року № 518.

Таблиця 2.2. Зведена інформація щодо надавачів соціальних послуг

Зміс твідомостей

Інформація щодо надавачів соціальних послуг, що надають соціальні послуги на рівні територіальної громади

Інформація щодонадавачів соціальних послуг, що надають соціальні послуги на регіональному рівні

Кількість надавачів соціальних послуг всього

1

0

З них:

   

за формою власності:

   

комунальна

1

0

державна

0

 

приватна

0

 

Кількість відокремлених структурних підрозділів надавача соціальних послуг
(розташованих за іншою
адресою)

0

 

Кількість віддалених робочих місць,
на яких
працюють фахівці із соціальної роботи

0

 

Кількість фахівців із соціальної роботи, які працюють на віддалених робочих місцях

0

 

Кількість будівель, в яких надаються соціальні послуги, всього

1

 

З них кількість будівель, що:

   

відповідають ДБН В.2.2-40:2018
«Будинки і споруди. Інклюзивність
будівель і споруд. Основні положення»*

   

не відповідають ДБН В.2.2-40:2018
«Будинки і споруди. Інклюзивність
будівель і споруд. Основні положення» *

   

Частково відповідають ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення» *

1

 

Кількість транспортних засобів для надання соціальних послуг

1

 

Кількість одиниць персоналу, всього
(вказується загальна кількість на кінець звітного року)

24.85

 

З них:

   

Штатних одиниць згідно зі штатним розписом

30,35

 

Зайнятих штатних одиниць

24.85

 

Залучених фахівців

1

 

З них:

   

Кількість адміністративного персоналу
(в тому числі керівного складу):

   

Штатних одиниць згідно зі  штатнимрозписом

4.5

 

Зайнятих  штатниходиниць

4

 

Залучених  фахівців

1

 

Кількість обслуговуючого персоналу:

   

Штатних  одиницьзгідно зі штатним розписом

0.85

 

Зайнятих штатних одиниць

0.85

 

Залучених фахівців

   

Кількість працівників, які надають  соціальні послуги:

   

Штатних одиниць згідно зі штатним розписом

25

 

Зайнятих штатних одиниць

19.5

 

Залучених фахівців

0

 

З них:

0

 

Кількість фахівців із соціальної роботи:

   

Штатних одиниць згідно зі  штатнимрозписом

1

 

Зайнятих штатних одиниць

1

 

Залучених фахівців

   

Кількість соціальних працівників:

   

Штатних одиниць згідно зі штатним розписом

0

 

Зайнятих штатних одиниць

0

 

Залучених фахівців

0

 

Кількість соціальних робітників:

19

 

Штатних одиниць згідно зі штатним розписом

17.5

 

Зайнятих штатних одиниць

17,5

 

Залучених фахівців

0

 

__________
* Визначаєтьсявідповідно до 
Порядку проведеннямоніторингу та оцінкиступенябезбар’єрностіоб’єктівфізичногооточення і послуг для осіб з інвалідністю, затвердженогопостановоюКабінетуМіністрівУкраїнивід 26 травня 2021 р. № 537.


 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь