Додаток 2
Додаток 2
До Порядок організації
та проведення визначення потреб
населенняМихайлівської сільської
територіальної громади у соціальних послугах.
Таблиця 2.1. Інформація щодо надавача соціальних послуг*
Інформація |
|
1 |
2 |
Найменування надавача соціальних послуг |
Комунальний заклад Центр надання соціальних послуг Михайлівської сільської ради Полтавського району Полтавської області Михайлівський ЦНСП |
Форма власності (комунальна, державна, приватна) |
Комунальна |
Організаційно-правова форма |
Комунальна організація (установа, заклад) |
Підпорядкування (для надавачів державної/комунальної форми власності зазначається структурний підрозділ місцевої державної адміністрації / виконавчий орган місцевої ради чи територіальний підрозділ ЦОВВ, до сфери управління якого належить надавач) |
Виконавчий комітет Михайлівської сільської ради Полтавського району Полтавської області |
Регіон |
Полтавська область |
Район, територіальна громада |
Полтавський |
Населений пункт |
с. Михайлівка |
Вулиця, номер будинку |
вул. Молодіжна, 17 |
Телефон/факс |
0677475579 |
Електронна адреса |
mih_tercentr@ukr.net |
Сайт |
|
Інший інформаційний ресурс надавача соціальних послуг (за наявності) |
https://www.facebook.com/groups/579137853272993 |
Реєстраційний номер в Реєстрі надавачів та отримувачів соціальних послуг |
Розділ 2. Загальні показники щодо надавача соціальних послуг
Інформація |
|
1 |
2 |
2.1. Загальні відомості про надавача соціальних послуг |
|
Ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань |
42124790 |
Графік роботи |
Робочі дні - від понеділка до п’ятниці. Дні відпочинку - субота і неділя. Початок роботи: «08:00» годин, закінчення – «17:00хв.», в п’ятницю «15:45» годин. Перерва на обід: з «12:00» годин до «12:45» годин. |
Відокремлені структурні підрозділи надавача соціальних послуг (розташовані за іншою адресою) |
- |
Фактична адреса відокремленого структурного підрозділу |
- |
Кількість віддалених робочих місць, на яких працюють фахівці із соціальної роботи / кількість фахівців із соціальної роботи, які працюють на віддалених робочих місцях, осіб |
- |
Планова кількість отримувачів соціальних послуг на календарний рік, осіб |
1000 |
Фактична кількість отримувачів соціальних послуг за звітний період (попередній календарний рік), осіб |
835 |
2.2. Технічні характеристики будівлі та транспортних засобів надавача соціальних послуг |
|
Загальна площа будівлі, що використовується для надання соціальних послуг, кв.м |
67,3 |
Відповідність будівлі, в якій надаються соціальні послуги, ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення» (так/ні/частково) |
частково |
Кількість транспортних засобів для надання соціальних послуг, з них: |
|
автобус |
|
Легковий автомобіль |
|
мікроавтобус |
1 |
мотоцикл |
|
мопед/моторолер |
|
велосипед |
16 |
Кількість та види транспортних засобів для перевезення маломобільних груп |
1 мікроавтобус «соціальне таксі»
|
2.3. Категорії осіб/сімей, яким надаються соціальні послуги |
|
Діти-сироти |
|
Діти, позбавлені батьківського піклування |
|
Особи з інвалідністю |
|
Діти з інвалідністю |
|
Особи похилоговіку |
|
Інші (зазначити) - громадяни похилого віку, інваліди, хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, визнані такими в порядку, затвердженому МОЗ; - громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей - інвалідів, осіб похилого віку, осіб з інвалідністю) якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий від встановленого прожиткового мінімуму для сім’ї; - діти, сім’ї та особи, що перебувають у складних життєвих обставинах, які об’єктивно порушують їх нормальну життєдіяльність, наслідки яких вони не можуть подолати самостійно, а саме: 1) діти - сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, особи які взяли на виховання дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; 2) жінки, які народили дитину та мають намір відмовитись від неї; 3) сім’ї внутрішньо переміщених осіб; 4) сім’ї учасників антитерористичної операції; 5) сім’ї (особи), які постраждали від насилля та торгівлі людьми; 6) особи з числа дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування (від 18 до 23 років); 7) діти та особи з функціональними обмеженнями тощо; 8) багатодітні сім’ї; 9) ліквідатори на ЧАЄС та члени їх сімей; 10) учасникибойовихдій; 11) члени сімейзагиблого ветерана; 12) бездомні особи; 13) особам, яківідбувалипокарання у видіобмеженняволіабопозбавленняволі на певний строк, а такожосіб, до якихзастосованопробацію. Виходячи з конкретних обставин, на підставі рішення сільської ради можуть бути прийняті і інші громадяни. |
|
2.4. Перелік соціальних послуг, що надаються надавачем |
|
- догляд вдома; - натуральна допомога; - підтримкасімей в складнихжиттєвихобставинах; - кризове та екстреневтручання; - транспортні; - послугафізичногосупроводуосіб з інвалідністю, якімаютьпорушення опорно-руховогоапарату та пересуваються на кріслахколісних, порушеннязору - консультування; - інформування; - представництво інтетересів; - денний догляд. - соціальнаадаптація; - денний догляд; - соціально – педагогічна послуга університет ІІІ віку. Крім того, відділення денного перебуванняможенадаватитакісоціальніпослуги: - представництвоінтересів; - соціальнапрофілактика; - посередництво (медіація). |
|
Розділ 3. Кадрове забезпечення надавача соціальної послуги
Кількість штатних одиниць |
Кількість фахівців, залучених за договором підряду/ |
||
Згідно зі штатним розписом |
зайнятих |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
Загальна кількість |
30,35 |
24.85 |
|
З них: |
|||
адміністративного персоналу |
4,5 |
4 |
|
обслуговуючого персоналу |
0,85 |
0,85 |
|
працівників, які надають соціальні послуги, у тому числі: |
|||
Фахівець із соціальної роботи |
1 |
1 |
|
Соціальний працівник |
|||
Соціальний робітник |
19 |
17.5 |
|
практичний психолог / психолог/ психолог установи соціального захисту |
1 |
0.5 |
|
педагог соціальний |
0 |
0 |
|
вихователь |
0 |
0 |
|
Помічник вихователя |
0 |
0 |
|
Вихователь соціальний по роботі з дітьми з інвалідністю |
0 |
0 |
|
Асистент вихователя соціального по роботі з дітьми з інвалідністю |
0 |
0 |
|
логопед |
0 |
0 |
|
Вчитель спеціальної освіти |
0 |
0 |
|
фізичний терапевт |
0 |
0 |
|
вчитель-реабілітолог |
0 |
0 |
|
ерготерапевт |
0 |
0 |
|
лікар-фізіотерапевт |
0 |
0 |
|
лікар-невролог дитячий |
0 |
0 |
|
лікар-психіатр дитячий |
0 |
0 |
|
Лікар загальної практики – сімейний лікар |
0 |
0 |
|
сестра медична (брат медичний) |
0,1 |
0,1 |
|
Інші* |
0 |
0 |
__________
* Вказати, якісаме, згідно з НаціональнимкласифікаторомУкраїни ДК 003:2010 «Класифікаторпрофесій», затвердженим наказом Держспоживстандартувід 28 липня 2010 року № 327, та Випуском 80 «Соціальніпослуги» Довідникакваліфікаційних характеристик професійпрацівників, затвердженим наказом МіністерствасоціальноїполітикиУкраїни 29 березня 2017 року № 518.
Таблиця 2.2. Зведена інформація щодо надавачів соціальних послуг
Інформація щодо надавачів соціальних послуг, що надають соціальні послуги на рівні територіальної громади |
Інформація щодонадавачів соціальних послуг, що надають соціальні послуги на регіональному рівні |
|
Кількість надавачів соціальних послуг всього |
1 |
0 |
З них: |
||
за формою власності: |
||
комунальна |
1 |
0 |
державна |
0 |
|
приватна |
0 |
|
Кількість відокремлених структурних підрозділів надавача соціальних послуг |
0 |
|
Кількість віддалених робочих місць, |
0 |
|
Кількість фахівців із соціальної роботи, які працюють на віддалених робочих місцях |
0 |
|
Кількість будівель, в яких надаються соціальні послуги, всього |
1 |
|
З них кількість будівель, що: |
||
відповідають ДБН В.2.2-40:2018 |
||
не відповідають ДБН В.2.2-40:2018 |
||
Частково відповідають ДБН В.2.2-40:2018 «Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення» * |
1 |
|
Кількість транспортних засобів для надання соціальних послуг |
1 |
|
Кількість одиниць персоналу, всього |
24.85 |
|
З них: |
||
Штатних одиниць згідно зі штатним розписом |
30,35 |
|
Зайнятих штатних одиниць |
24.85 |
|
Залучених фахівців |
1 |
|
З них: |
||
Кількість адміністративного персоналу |
||
Штатних одиниць згідно зі штатнимрозписом |
4.5 |
|
Зайнятих штатниходиниць |
4 |
|
Залучених фахівців |
1 |
|
Кількість обслуговуючого персоналу: |
||
Штатних одиницьзгідно зі штатним розписом |
0.85 |
|
Зайнятих штатних одиниць |
0.85 |
|
Залучених фахівців |
||
Кількість працівників, які надають соціальні послуги: |
||
Штатних одиниць згідно зі штатним розписом |
25 |
|
Зайнятих штатних одиниць |
19.5 |
|
Залучених фахівців |
0 |
|
З них: |
0 |
|
Кількість фахівців із соціальної роботи: |
||
Штатних одиниць згідно зі штатнимрозписом |
1 |
|
Зайнятих штатних одиниць |
1 |
|
Залучених фахівців |
||
Кількість соціальних працівників: |
||
Штатних одиниць згідно зі штатним розписом |
0 |
|
Зайнятих штатних одиниць |
0 |
|
Залучених фахівців |
0 |
|
Кількість соціальних робітників: |
19 |
|
Штатних одиниць згідно зі штатним розписом |
17.5 |
|
Зайнятих штатних одиниць |
17,5 |
|
Залучених фахівців |
0 |
__________
* Визначаєтьсявідповідно до Порядку проведеннямоніторингу та оцінкиступенябезбар’єрностіоб’єктівфізичногооточення і послуг для осіб з інвалідністю, затвердженогопостановоюКабінетуМіністрівУкраїнивід 26 травня 2021 р. № 537.