Михайлівська громада
Полтавська область, Полтавський район

ДПС інформує!

Дата: 20.05.2025 08:30
Кількість переглядів: 25

Фото без опису

ДПС запрошує бізнес долучатися до тестування SAF-T UA

Головне управління ДПС у Полтавській області інформує, що ДПС запрошує представників бізнес-спільноти та розробників програмного забезпечення долучитися до тестування функціоналу системи електронного аудиту (е-аудит).

Участь у тестуванні надає можливість: 

- протестувати функціонал системи, що дозволить завчасно адаптувати внутрішні процеси до вимог майбутнього податкового контролю;

- впливати на вдосконалення механізмів перевірок, надаючи зворотний зв’язок щодо роботи системи;

- підвищити рівень підготовленості до цифрового формату податкового адміністрування, що зменшує ризики та сприяє прозорій взаємодії з органами ДПС.

Долучитися до тестування можна в Електронному кабінеті.

На вебпорталі ДПС у банері «SAF-T UA» розміщено:

- детальний опис формату SAF-T UA;

- опис елементів SAF-T UA та XSD (визначення схеми XML) для SAF-T UA,

- технічну документацію (включаючи XML-схеми -XSD);

- приклад заповнення файлу;

- релізи змін та інша корисна інформація для платників податків і розробників програмного забезпечення;

- відповіді на найбільш поширені питання, які виникають у платників податків під час формування та подання SAF-T UA.

 

Довідково. 

SAF-T UA (Standard Audit File for Tax)  – це електронний файл стандартизованої структури, що містить експортовані з вихідної системи обліку дані про наявність та стан активів, власного капіталу та зобов'язань, а також інформацію щодо змін у фінансово-господарському стані суб'єкта господарювання за певний період, який є частиною реалізації Національної стратегії доходів до 2030 року, затвердженої розпорядженням КМУ від 27.12.2023 № 1218-р.

Впровадження електронного аудиту (е-аудит) є одним із ключових напрямів реалізації Національної стратегії доходів до 2030 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2023 року № 1218-р. Це дозволить значно підвищити ефективність контрольно-перевірочної роботи та сприятиме цифровій трансформації податкового адміністрування, зокрема через впровадження стандартного аудиторського файлу SAF-T UA (Standard Audit File for Tax).

                                               Головне управління ДПС у Полтавській області

Фото без опису 

        

Консультування та підтримка мобілізованих фізичних осіб-підприємців  і самозайнятих осіб, ветеранів, членів їх сімей – у фокусі уваги податківців Полтавщини

Головне управління ДПС у Полтавській області вкотре наголошує, що одним із важливих напрямів роботи фахівців податкової служби області є консультування фізичних осіб-підприємців і самозайнятих осіб, які призвані на службу до лав Збройних Сил України, ветеранів, а також членів їх родин.

Для консультацій з податкових питань мобілізованих фізичних                              осіб-підприємців, самозайнятих осіб та ветеранів, а також членів їх родин                у податковій Полтавщини працює телефон «гарячої лінії»: +38 (066) 754 01 28. 

За вищезазначеним номером телефону «гарячої лінії» фахівці надають роз’яснення і консультації з питань щодо: 

- сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування мобілізованими особами- підприємцями; 

- порядку подання заяви про неможливість виконання податкового обов’язку мобілізованими фізичними особами-підприємцями, самозайнятими особами,                      порядку її заповнення та переліку підтверджуючих документів, які необхідно додати до заяви; 

- відмови від застосування спрощеної системи оподаткування. 

Корисні інформаційні матеріали знаходяться на субсайті Головного управління ДПС у Полтавській області за посиланням https://poltava.tax.gov.ua/listivki-ta-broshuri/894601.html .

 

Головне управління ДПС у Полтавській області

Фото без опису

Працює Консультаційний центр з питань роботи СМКОР 

у Головному управлінні ДПС у Полтавській області

У Головному управлінні ДПС у Полтавській області повідомляють про роботу Консультаційного центру з питань роботи системи моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків (далі – СМКОР). 

У Консультаційному центрі можна оперативно отримати  фахові відповіді щодо: 

  • зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН; 

  • алгоритмів подання повідомлень до податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких було зупинено;

  • заповнення таблиці даних платника податку на додану вартість;

  • процедур виключення з переліку «ризикових» платників;

  • інші питання, що стосуються роботи СМКОР.

Контактний телефон Консультаційного центру Головного управління ДПС                    у Полтавській області:

+38(099)3096507з питань роботи СМКОР (консультації надаються у робочі дні з 08:00 – 20:00 години).

Також платники податків мають змогу особисто звернутися за адресою: м. Полтава,                           вул. Європейська, 4 (Головне управління ДПС у Полтавській області). З понеділка по четвер з 08:00 до 17:00 год, п’ятницю з 08:00 до 15:45 год, обідня перерва: з 12:00 до 12:45 години.

Фахівці податкової служби Полтавщини готові надати кваліфіковані роз’яснення, практичну допомогу та бути партнером для бізнесу! 

Головне управління ДПС у Полтавській області


Фото без опису

 

                                                

 

Закон № 3817: Щодо основних вимог до оптової торгівлі пальним

 

         Головне управління ДПС у Полтавській області інформує, що з 1 січня 2025 року набрали чинності всі норми Закону України від 18 червня 2024 року № 3817-ІХ                       «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, спиртових дистилятів, біоетанолу, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, тютюнової сировини, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» (далі – Закон № 3817).

         Відповідно до Закону № 3817 основними вимогами до оптової торгівлі пальним є:

  • оптова торгівля пальним здійснюється суб’єктом господарювання                        за наявності ліцензії на право оптової торгівлі пальним;

  • суб’єкти господарювання здійснюють оптову торгівлю пальним виключно у споживчій тарі об’ємом до 5 літрів включно до отримання ліцензії на право оптової торгівлі пальним;

  • також суб’єкти господарювання отримують ліцензію на право оптової торгівлі пальним на кожне місце оптової торгівлі пальним, а за відсутності місць оптової торгівлі – одну ліцензію за місцезнаходженням суб’єкта господарювання або місцезнаходженням постійного представництва нерезидента;

  • оптова торгівля пальним (крім оптової торгівлі за відсутності місць оптової торгівлі) здійснюється виключно з місць оптової торгівлі пальним;

  • за відсутності місць оптової торгівлі оптова торгівля здійснюється:

- з місця/ в місці зберігання пального, оптової торгівлі пальним, в якому ліцензіат здійснює придбання та/або отримує послуги із зберігання пального, за умови, що відпуск пального здійснюється суб’єктом господарювання, який отримав ліцензію на право зберігання пального, на право оптової торгівлі                    в такому місці;

- у транспортному засобі, на якому переміщується та/або в якому зберігається пальне.

            Оптова торгівля пальним – діяльність з реалізації власно виробленого, ввезеного або придбаного пального суб’єктам господарювання, що здійснюють роздрібну торгівлю пальним, іншим суб’єктам господарювання, у тому числі                      в транспортному засобі, яким переміщується та/або в якому зберігається пальне.

           Звертаємо увагу! Не вважається оптовою торгівлею пальним заправлення пальним за договором підряду, що відноситься до власного споживання відповідно до підпункту 14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України.

          Місце оптової торгівлі пальним – об’єкт нерухомого майна, відмінний від земельної ділянки, або єдиний (цілісний) майновий комплекс, на території якого розташоване технологічне обладнання, призначене для приймання, зберігання пального, у тому числі для змішування пального або змішування пального та добавок (присадок) до пального, та оптової торгівлі пальним, який належить суб’єкту господарювання на праві власності або користування.

    

                                                               Головне управління ДПС у Полтавській області


Фото без опису

 

Коли не нараховується пеня за помилкову сплату податкових платежів

 

У Головному управлінні ДПС у Полтавській області повідомляють, що                 якщо податки помилково сплачені на неналежний бюджетний рахунок пеня не нараховується, а нарахована анулюється, якщо платник:

- дотримався граничних строків сплати податків,

- подав заяву до територіального органу ДПС про повернення таких коштів із метою їх зарахування в погашення податкового зобов’язання або податкового боргу.

У разі помилкової сплати платежів платник податків отримує електронне інформаційне повідомлення в приватній частині Електронного кабінету на наступний банківський день. У повідомленні зазначаються реквізити платіжної інструкції, за якою здійснена така сплата.

Для оперативного реагування платнику необхідно:

Перейти в режим «Введення звітності».

Заповнити форму «Заява про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені» за типом «J(F)13 Запити».

Обрати ідентифікатор форми:

- J1302002 — для юридичних осіб;

- F1302002 — для фізичних осіб.

До заяви необхідно додати копію платіжного документа, за яким було сплачено податок.

У запропонованій формі необхідно:

Заповнити відповідні поля електронного документа.

Підписати та надіслати Заяву до територіального органу ДПС, в якому обліковується помилкова сплата.

Довідково:

Закон України № 3603-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо вдосконалення онлайн-комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства», який набрав чинності 16 березня 2024 року.

Головне управління ДПС у Полтавській області

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь