Михайлівська громада
Полтавська область, Полтавський район

ЗВІТ

Дата: 03.03.2025 10:24
Кількість переглядів: 31

 

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ

МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул..Молодіжна, 17   с. Михайлівка Полтавського району    Полтавської області , 39443

тел./ факс  ( 05364)  9 - 41 –21 код    ЄДРПОУ 42124790    E - mail: mihalivskasr@ ukr.net

 

 

Звіт

Про виконання наказу Мінсоцполітики № 904 від 27.12.2013р

«Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення

моніторингу та оцінки якості соціальних послуг»

Комунальним закладом Центр

надання соціальних послуг Михайлівської сільської ради Полтавського району

Полтавської  області

за 2024.

 

     Внутрішню оцінку якості соціальних послуг  Комунального закладу Центру надання соціальних послуг Михайлівської сільської ради Полтавського району Полтавської  області (далі Центр) було проведено за 2024 рік.

     Проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг наданих центром здійснюється відповідно до Наказу Мінсоцполітики України № 904 від 27.12.13р.

     Наказом директора   центру № 02/1від 08.02.2024  року створено комісію з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, призначено відповідальну особу, затверджений план проведення оцінки.

    Центр використовує анкети, які заповнюються отримувачами та надавачами послуг з метою отримання відгуків стосовно організації та надання послуги догляду вдома.

         Центр протягом року охопив обслуговуванням  1179 осіб з них:

  • Відділенням соціальної допомоги вдома - 150_;
  • Відділенням денного перебування – 52;
  • Відділенням підтримки сімей в складних життєвих обставинах _977 .

       В опитуванні взяли участь _150__ отримувача соціальної послуги, 19 надавачів послуги (соціальних робітника), проведено співбесіди, створено журнал для реєстрації звернень та скарг. За період проведення моніторингу скарг не зареєстровано.

    Внутрішню оцінку якості соціальних послуг працівники Центру здійснюють шляхом самооцінки, яку проводять щоденно. За результатами самооцінки 97% соціальних робітників одержали «добру» оцінку, 3 % - «задовільну».

    При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовуються показники якості соціальної послуги такі як: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, досдоступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність.

   Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах (100%). Всі особові справи

підопічних містять індивідуальні плани надання соціальної послуги догляду вдома, що відповідає індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги, складено графік повторного визначення індивідуальних потреб.

  Результативність: згідно телефонного опитування (99% опитаних) підопічні задоволені соціальною послугою догляду вдома, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальних послуг.

    Своєчасність: рішення про надання соціальної послуги догляду вдома чи відмову у її наданні приймається Центром у термін визначені Державним стандартом догляду вдома.

        Коефіцієнт ефективності роботи Центру 100% (за 2024 рік виявлено 150 чол., обслуговано 150 чол.). Нових звернень з проханням на обслуговування за 2024 рік було _21__ . Всі проханням задоволені.

        Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання соціальної послуги догляду вдома.

        Через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги догляду вдома соціальним працівником (за потреби) проводиться повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги з метою коригування індивідуального плану (за потреби).

        Надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється один раз на рік або за потреби .

   Строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

    Доступність та відкритість: розташування Центру є вдалим, він знаходиться в центрі   Михайлівської сільської ради.

     При вході до центру міститься пандус та кнопка виклику, що є необхідним для осіб з обмеженими фізичними можливостями.      Оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, містяться копії буклетів та порядок подання і розгляду скарг, графік прийому громадян, пам’ятки про Державні стандарти соціальних послуг догляду вдома, соціальної адаптації та інші нормативні документи.

    Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення внутрішнього моніторингу згідно анкет та Порядку проведення внутрішньої та  зовнішньої оцінки якості соціальних послуг, а також згідно проведених опитувань по телефону отримувачі соціальних послуг задоволені роботою соціальних робітників.

     Працівники Центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків. 

      Професійність: Штатний розпис сформовано відповідно до законодавства.

  Посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників “Випуск 80” “Соціальні послуги”.

       Соціальні працівники своєчасно пройшли атестацію.

       Щороку надавачі соціальних послуг проходять медогляди.

      Працівники, що надають  соціальні послуги забезпечені велосипедами, спецодягом, спецвзуттям, канцелярськими товарами.   

       У 2024 році від отримувачів соціальних послуг скарг не поступало.

        Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг показники відповідають рівню -  “Добре”.

 

  Висновки анкетування

   В опитуванні найбільш активно взяли участь люди похилого віку жіночої статі у віці 60 до 70 __ осіб, від 71-більше 90 років __ осіб, вік інших респондентів коливається від 60 до 79 років __ осіб і старше 80 __ осіб.

   Більшість респондентів мають початкову і середню освіту, інші середньо спеціальну і вищу. 

     Всі респонденти отримують послуги відділення соціальної допомоги вдома, консультації з різних питань, в цілому задоволені тим, як працюють соціальні робітники.

   Виявлено, що необхідно вивчати потреби підопічних та залучати відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги для організації надання необхідних послуг, швачки  , послуги перукаря.

   Встановлено, що переважна більшість підопічних Центру, що обслуговуються у відділенні соціальної допомоги вдома, розраховують виключно на допомогу соціальних робітників, за станом здоров’я не в змозі брати активну участь у громадському житті.

  Найціннішим для наших підопічних є стан їхнього здоров’я та мир у нашій державі, значно менш значимим є  повага з боку держави, матеріальне благополуччя , власна безпека та увага лікарів.

 

 

 

 Директор                                                                      Ярина Кошляк

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь