Інформація про проведену роботу Машівської ДПІ за січень - липень 2024 року
Машівська державна податкова інспекція Головного управління ДПС у Полтавській області здійснює свої повноваження у межах функцій, визначених статтею 19³ Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI ( зі змінами та доповненнями) (далі-ПКУ), в основі яких визначено сервісне обслуговування платників податків. Відповідно до п.п.14.1.226¹ п.14.1 ст. 14 ПКУ сервісне обслуговування платників – надання адміністративних, консультаційних, довідкових, інформаційних, електронних та інших послуг, пов’язаних з реалізацією прав та обов’язків платника відповідно до вимог податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючий орган.
Станом на 01.08.2024 року в Машівській державній податковій інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області обліковується 676 основних платників податків, із них 269 юридичних осіб та 407 фізичних осіб-підприємців. Крім того обліковується 283 платники податків за неосновним місцем обліку (183 юридичні особи та 100 фізичних осіб-підприємців).
Для зручності та комфортності платників податків в умовах дії правового режиму воєнного стану, сервісне обслуговування платників податків, зокрема, надання адміністративних послуг, виконання інших функцій сервісного обслуговування здійснюється податковими органами незалежно від місця обліку платників податків, відповідно зросла кількість відвідувачів до ЦОП Машівської ДПІ для отримання адміністративних та інших сервісних послуг.
Для отримання послуг у Центрі обслуговування платників запроваджено дистанційний запис - електронну чергу. Відтепер платники податків можуть спланувати та організувати свій візит до податкової, зателефонувавши до Контакт – центру ДПС за номером телефону 0 800 501 007, обрати необхідну адміністративну послугу та визначити зручні дату і час візиту.
З метою отримання адміністративних послуг в період з 01 січня по 31 липняня 2024 року до Машівської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Полтавській області звернулося 1447 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян Машівської та Михайлівської територіальних громад та з інших територій України.
За результатами таких звернень надано 1421 адміністративні послуги, у тому числі в електронному вигляді - 207, через Центр обслуговування платників податків - 1214
Найбільш запитуваними були послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків , їх отримали 556 фізичні осіби, з них 33 громадян з інших регіонів України. Видано 604 довідок/відомостей про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків, з них 36 - отримано громадянами інших регіонів.
Також, протягом січня-липня фахівцями Центру обслуговування платників Машівської ДПІ зареєстровано 43 платники єдиного податку, 19 реєстраторів розрахункових операцій, 19 програмних реєстраторів розрахункових операцій та 22 розрахункові книжки, 32 книги обліку розрахункових операцій. Опрацьовано 26 заяви платників єдиного податку на перереєстрацію та внесення змін, надано 68 витягів з реєстру платників єдиного податку, 8 громадянам підтверджено статус податкового резидента України.
Надання адміністративних послуг є і залишається пріоритетним напрямком в роботі Машівської ДПІ, в Центрі обслуговування платників Машівської ДПІ платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, окремих питань щодо кампанії декларування та користування електронними сервісами ДПС. Про зручність та популярність електронних сервісів серед платників податків свідчить високий показник подачі податкової звітності в електронному вигляді, за сім місяців 2024 року даний показник становить 998,9 відсотків (опрацьовано 3569 звіт платників податків).
Постійно проводиться масово-роз’яснювальна робота з платниками податків. З початку року фахівцями Машівської ДПІ надано 1570 консультацій, підготовлено 34 матеріали з питань податкового законодавства та єдиного внеску здя ЗМІ, проведено 1 засідання у форматі «круглого столу», 15 сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія».
До послуг платників - комп’ютерна техніка, яка підключена до мережі Інтернет і дає змогу платникам, які отримали електронний цифровий підпис, формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Машівська ДПІ Головного управління ДПС у Полтавській області