Михайлівська громада
Полтавська область, Полтавський район

ОГОЛОШЕННЯ !

Дата: 10.05.2023 10:26
Кількість переглядів: 141

Виконавчий комітет Михайлівської сільської ради Полтавського району Полтавської області шукає начальника Служби у справах дітей Виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Полтавського району Полтавської області

 

Що ми пропонуємо;

  • колектив обєднаний ідею та комфортні умови роботи.

Завдання, які очікують на начальника служби у справах дітей Виконавчого комітету Михайлівської сільської ради Полтавського району Полтавської області

1.Керує діяльністю Служби, несе персональну відповідальність за організацію та результати виконання покладених на Службу завдань і здійснення нею своїх функцій.

2. Організовує розроблення та здійснення заходів, спрямованих на поліпшення становища дітей, їх інтелектуального і духовного розвитку, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, запобігання вчиненню дітьми правопорушень, на території об’єднаної територіальної громади.

3. Здійснює контроль за дотриманням та захищає особисті, майнові, житлові права дітей.

4. Сприяє збереженню майна дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

5. Здійснює контроль за умовами утримання і виховання дітей у спеціальних установах для дітей незалежно від форм власності, у сім’ях усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу.

6. Організовує роботу по встановленню статусу дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, влаштуванню їх до сімейних форм влаштування або до інтернатних закладів.

7. Організовує направлення дітей до соціально-реабілітаційних центрів, лікарняних закладів та до установ медико-соціальної реабілітації дітей.

8. Представляє у встановленому законодавством порядку інтереси Служби у справах дітей в судах, інших органах під час розгляду правових питань і спорів, віднесених до компетенції Служби.

9. Представляє у разі необхідності інтереси дітей в судах, у їх відносинах з підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності.

10. Забезпечує ведення Єдиного електронного банку даних про дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та дітей, які опинились у складних життєвих обставинах, сім’ї потенційних усиновлювачів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів в Єдиній інформаційно-аналітичній системі «Діти»;

11. Забезпечує створення, впровадження, керування комплексною системою захисту інформації, що обробляється в ЄІАС «Діти» та інші.

 

Ви нам підходите, якщо:

  • маєте навички роботи з документами;
  • можете працювати самостійно та в команті;
  • уважні до деталей;
  • комунікативні та ініціативні;

 

     Обовязкові вимоги:

  • вільне володіння державною мовою;
  • вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі на керівних посадах не менше 3 років.

Умови оплати праці:

  • посадовий оклад – 6900 грн;
  • надбавка за вислугу років;
  • надбавка за ранг.

Умови відбору та призначення на посаду:  

-призначення на посаду за результатами співбесіди.

 

Ми чекаємо на Вас!!! Резюме в довільній формі надсилати на електронну адресу mihalivskasr@ukr.net

  У разі виникнення запитань звертайтеся до Ірини МАЛІСЕВИЧ за тел.0505733172

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь