Михайлівська громада
Полтавська область, Полтавський район

КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

Дата: 16.03.2021 11:10
Кількість переглядів: 1260

ЗВІТ

про результати оцінки якості за напрямком

«ДОСТУПНІСТЬ»

 

 

Аналізуючи доступність клієнтів до соціальних послуг,, стан інформування про послуги як клієнтів, так і соціальних партнерів, ступінь вільного доступу до послуг, комісія з проведення внутрішньої оцінки зробила такі висновки.

  1. У закладі підготовлено інформаційно – довідкові листки з переліком послуг, які надає суб’єкт.  У результаті опитування клієнтів щодо наявності у них даного інформаційно- довідкового листка встановлено, що не всі з опитаних клієнтів знайомі з даною інформацією.

Оцінка – 80% - «добре»

У наявності є інформація щодо переліку соціальних послуг.

Оцінка – 80% - «добре»

Закладом розроблено інформаційні картки по кожному виду соціальних послуг які надає суб’єкт.

Оцінка – 100% - «добре»

Однак не всі соціальні партнери ознайомлені з даними інформаційними картками.

Оцінка – 75% - «задовільно»

На сайті сільської ради присутня інформація щодо переліку соціальних послуг які надає суб’єкт

Оцінка – 80% - «добре»

Аналіз розміщення інформації про перелік соціальних послуг у ЗМІ свідчить, що із загальної кількості публікацій про роботу закладу більша частина складає інформація про соціальні послуги.

Оцінка – 75% - «задовільно»

Одним з шляхів донесення до клієнта інформації про соціальні послуги є робота мобільного консультаційного пункту. Встановлено що дана інформація надавалась не під час всіх виїздів МКП.

Оцінка – 75% - «задовільно»

Загальна оцінка – 80,7% - «добре»

  1. У закладі в наявності буклети щодо діяльності соціальних партнерів.

       Оцінка – 90% - «добре»

За результатами опитування серед клієнтів встановлено ,що про перелік соціальних послуг, які надають інші       організації  - поінформовано.

Оцінка – 95% - «добре»

Загальна оцінка – 92,5% - «добре»

  1. Питання щодо супроводження клієнта до інших організацій для отримання (відновлення) документів є одним з пунктів угоди про соціальний супровід, однак не всі укладені угоди це передбачають, у разі потреби надання даної послуги.

Оцінка – 80% - «добре»

Не всі клієнти, у разі потреби, супроводжуються закладом в інші організації для отримання (відновлення)необхідних клієнту документів.

Оцінка – 90% - «добре»

Заклад готує запити/листи до інших організацій щодо надання допомоги в отриманні (відновленні) документів клієнта, однак при цьому враховані потреби не всіх клієнтів.

Оцінка – 80% - «добре»

Дані опитування серед клієнтів свідчить що більша половина клієнтів які потребували отримання (відновлення)документів, отримали необхідні документи.

Оцінка – 80% - «добре»

Загальна оцінка – 82,5% - «добре»

  1. Аналіз вільного доступу клієнтів до послуг та приміщення закладу свідчить.

У наявності робоча кнопка виклику розташована у доступному місці на доступній висоті

Оцінка – 100% - «добре»

Заклад обладнаний пандусом, однак він не відповідає вимогам ДБН, що ускладнює доступ до приміщення людей з обмеженими можливостями.

Оцінка – 60% - «задовільно»

При опитуванні клієнтів з обмеженими можливостями щодо задоволеності ступенем вільного доступу до послуги встановлено, що половина опитаних задоволена доступом.

Оцінка – 50% - «задовільно»

Загальна оцінка – 70% - «задовільно»

 

ЗАГАЛЬНА ОЦІНКА ЗА НАПРЯМОМ

81,4% - «ДОБРЕ»

ЗВІТ

про результати оцінки якості за напрямком

«ПРОФЕСІЙНІСТЬ»

        Аналізуючи кваліфікацію та компетентність спеціалістів, їх обізнаність щодо правил роботи закладу, комісія з проведення внутрішньої оцінки встановила :

  1. У закладі існує затверджена структура та штатний розпис, але кількість фактично працюючих становить 75% від загальної кільк5ості затверджених посад.

Оцінка - 75% - «задовільно»

  1. У наявності розроблені посадові інструкції кожного спеціаліста, всі спеціалісти ознайомлені зі своїми посадовими інструкціями під особистий підпис.

Оцінка – 100% - «добре»

Загальна оцінка – 100 – «добре»

  1. У закладі розроблені правила внутрішнього розпорядку з якими ознайомлені всі спеціалісти.

Оцінка – 100% - « добре»

Загальна оцінка – 100 – «добре»

  1. Аналіз особових справ показав, що 75% спеціалістів від загальної кількості мають відповідний освітньо - кваліфікаційний рівень.

Оцінка – 75% - «задовільно»

  1. Аналіз наказів про проходження стажування новими працівниками та закріплення за ними наставника, показав що 10 спеціалістів із 12 нових спеціалістів пройшли стажування та мають наставника

Оцінка – 85% - «добре»

  1. Аналіз матеріалів щодо організації навчання, підвищення кваліфікації,Ю проведеного опитування спеціалістів свідчить, що навчання, підвищення кваліфікації пройшли не всі спеціалісти які його потребують.

Оцінка – 80% - «задовільно»

  1. У закладі налагоджена робота щодо інформування персоналу з різних питань соціальної роботи з одержувача мит соціальних послуг. Разом з тим проведені семінари  відвідали не  всі спеціалісти закладу.

Оцінка – 90% - «добре»

Не всі семінари для спеціалістів, які потребують участі соціальних партнерів ,проходили з їх залученням.

Оцінка – 70% - «задовільно»

Загальна оцінка – 80% - «добре»

  1. У закладі у наявності розроблені програми щодо запобігання професійного виснаження спеціалістів, графіки проведення супервізій, проводяться тестування та опитування спеціалістів. Однак не всі спеціалісти взяли участь у опитуванні та тестуваннях з метою визначення загрози професійного виснаження.

Оцінка – 65% -  «задовільно»

Супервізію пройшли не всі спеціалісти, у яких за результатами тестування виявлена проблема, пов’язана з професійним вигоранням.

Оцінка – 55% - «задовільно»

Аналіз документації щодо організації роботи по запобіганню професійно вигорання свідчить, що супервізії проводяться від випадку до випадку, соціальні партнери до проведення супервізій залучаються рідко.

Оцінка – 70% - «задовільно»

Загальна оцінка – 60% - «задовільно»

 

ЗАГАЛЬНА ОЦІНКА ЗА НАПРЯМКОМ

85% - «ДОБРЕ»

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь