Михайлівська громада
Полтавська область, Полтавський район

КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

Дата: 16.03.2021 11:09
Кількість переглядів: 1205

 

 

Звіт

Про виконання наказу Мінсоцполітики № 904 від 27.12.2013р

«Про затвердження Методичних рекомендацій з проведення

 моніторингу та оцінки якості соціальних послуг»

          комунальною установою(закладом)  територіальним центром

 соціального обслуговування

 (надання соціальних послуг) Михайлівської сільської ради

Полтавської  області

за 2020.

 

     Внутрішню оцінку якості соціальних послуг  комунальної  установи територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Михайлівської сільської ради Полтавської  області було проведено за 2020 рік.

     Проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг наданих терцентром здійснюється відповідно до Наказу Мінсоцполітики України № 904 від 27.12.13р.

     Наказом директора   центру № 07 від 03.02.2020  року створено комісію з моніторингу та оцінки якості соціальних послуг, призначено відповідальну особу, затверджений план проведення оцінки.

    Територіальний центр використовує анкети, які заповнюються отримувачами та надавачами послуг з метою отримання відгуків стосовно організації та надання послуги догляду вдома.

         Територіальний центр протягом року охопив обслуговуванням 998 осіб з них:

  • Відділенням соціальної допомоги вдома- 165_;
  • - відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги - _833___ .

       В опитуванні взяли участь _132__ отримувача соціальної послуги, 17 надавача послуги (соціальних робітника), проведено співбесіди, створено журнал для реєстрації звернень та скарг. За період проведення моніторингу скарг не зареєстровано.

    Внутрішню оцінку якості соціальних послуг працівники територіального центру здійснюють шляхом самооцінки, яку проводять щоденно. За результатами самооцінки 94% соціальних робітників одержали «добру» оцінку, 6% - «задовільну».

    При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовуються показники якості соціальної послуги такі як: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, досдоступність та відкритість, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність.

   Адресність та індивідуальний підхід: згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах (100%). Всі особові справи

підопічних містять індивідуальні плани надання соціальної послуги догляду вдома, що відповідає індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги, складено графік повторного визначення індивідуальних потреб.

  Результативність: згідно телефонного опитування (99% опитаних) підопічні задоволені соціальною послугою догляду вдома, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальних послуг.

    Своєчасність: рішення про надання соціальної послуги догляду вдома чи відмову у її наданні приймається терцентром у термін визначені Державним стандартом догляду вдома.

        Коефіцієнт ефективності роботи терцентру 100% (за 2020 рік виявлено 165 чол., обслуговано 165 чол.). Нових звернень з проханням на обслуговування за 2020 рік було _36__ . Всі проханням задоволені.

        Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання соціальної послуги догляду вдома.

        Через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги догляду вдома соціальним працівником (за потреби) проводиться повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги з метою коригування індивідуального плану (за потреби).

        Надалі повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги здійснюється один раз на рік або за потреби .

   Строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

    Доступність та відкритість: розташування терцентру є вдалим, він знаходиться в центрі   Михайлівської сільської ради.

     При вході до територіального центру міститься пандус та кнопка виклику, що є необхідним для осіб з обмеженими фізичними можливостями.      Оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, містяться копії буклетів та порядок подання і розгляду скарг, графік прийому громадян, пам’ятки про Державні стандарти соціальних послуг догляду вдома, соціальної адаптації та інші нормативні документи.

    Повага до гідності отримувача соціальної послуги: під час проведення внутрішнього моніторингу згідно анкет та Порядку проведення внутрішньої та  зовнішньої оцінки якості соціальних послуг, а також згідно проведених опитувань по телефону отримувачі соціальних послуг задоволені роботою соціальних робітників.

     Працівники територіального центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків, зберігають в таємниці конфіденційну інформацію, отриману в процесі виконання службових обов’язків. 

      Професійність: Штатний розпис сформовано відповідно до законодавства.

  Посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників “Випуск 80” “Соціальні послуги”.

       Соціальні працівники своєчасно пройшли атестацію.

       Щороку надавачі соціальних послуг проходять медогляди.

      Працівники, що надають  соціальні послуги забезпечені велосипедами, спецодягом, спецвзуттям, канцелярськими товарами.   

       У 2020 році від отримувачів соціальних послуг скарг не поступало.

        Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників соціальних послуг показники відповідають рівню -“Добре”.

 

  Висновки анкетування

   В опитуванні найбільш активно взяли участь люди похилого віку жіночої статі у віці від 71-більше 90 років, вік інших респондентів коливається від 60 до 79 років і старше 80.

   Більшість респондентів мають початкову і середню освіту, інші середньо спеціальну і вищу. 

     Всі респонденти отримують послуги відділення соціальної допомоги вдома, консультації з різних питань, в цілому задоволені тим, як працюють соціальні робітники.

   Виявлено, що необхідно вивчати потреби підопічних та залучати відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги для організації надання необхідних послуг, швачки  , послуги перукаря.

   Встановлено, що переважна більшість підопічних територіального центру, що обслуговуються у відділенні соціальної допомоги вдома, розраховують виключно на допомогу соціальних робітників, за станом здоров’я не в змозі брати активну участь у громадському житті.

  Найціннішим для наших підопічних є стан їхнього здоров’я та мир у нашій державі, значно менш значимим є  повага з боку держави, матеріальне благополуччя , власна безпека та увага лікарів.

 

 

 

 Директор                                                                      Ярина Кошляк

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь